Mudd^^

2010-06-08
21:23:06

Ledig tisdag
Hej hej,

idag har jag haft tvättid. Har tvättat 5 maskiner med kläder (har inte fått en tvättid på 3 veckor), det var verkligen nödvändigt! Jag har även tvättat mitt nya Hello Kitty-bäddset som jag fick i födelsedagspresent av David. :) Nu är sängen nybäddad och redo för att mysa ner sig i!

Pappa och jag hälsade på brorsan med familj ute i Limmared idag också. Det var mysigt att fika med de små liven. Melina fyller 3 år den 29e Juli och jag ska nog köpa lite kläder till henne, eller skor. Tösen är ju sko-tokig! :)

Efter besöket i Limmared följde pappa med hem och hjälpte mig med att sätta upp taklampan i hallen. Det blev jättebra! Nu ser man vart man ska ställa skorna när man kommer in i lägenheten. Innan var det helt bäcksvart.

Nu ska jag titta på Gilmore Girls, min favoritserie! David var snäll och gav mig de två första säsongerna på DVD så jag kan titta när jag vill. Det blir nog en stor kopp citron-te också. Mumma!

Imorgon jobbar jag 9-12 och 16-20, jag får se om jag skriver något på kvällen.

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: