Mudd^^

2010-06-11
19:29:10

Mysig fredag

Hej hej,

Idag har jag jobbat mellan 9:00 och 15:00. Idag börjar högsäsongen på Skotteksgården vilket innebär att vi har öppet mellan 9:00 - 21:00 varje dag, måndag till söndag. Börjar inte förrän kl 15:00 imorgon vilket betyder att jag har sovmorgon! :)

David är här ikväll och vi har tittat på Göta Kanal - Vem drog ur proppen?. Den var jättebra, fattar inte att jag missat den så totalt. Jag fick låna den av Inga-lill och Stig, våra säsongscampinggäster.






Nu ska jag titta på Gilmore Girls och förmodligen spela lite The Sims 2. Favoritspelet! Funderar på att skapa ännu ett nytt släktträd av simmar, generation efter generation. Jag har inte spelat det på jättelänge och är supersugen nu!

 








/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: