Mudd^^

2010-06-10
14:24:41

Trevlig torsdag

Hej hej,

Idag har jag jobbat mellan 9:00 - 12:00. Många campinggäster trots regnet. SMHIs prognos visar att det ska regna veckan ut, uppehåll på söndag och sedan mer regn. Tråkigt!

Väder i Ulricehamn:
http://www.smhi.se/?geonameid_map=2673730

Efter kl 12 var jag och åt lunch på Skotteks restaurang med vår sommarjobbare Severin från Österrike som jag gör varje dag. Det är roligt att ha någon att prata med under lunchen och det är bra att öva på engelskan. Vi har alltid något att prata om och han är väldigt rolig. Imorgon kommer hans storebror Lukas hit till Sverige och hälsar på. Det ska bli roligt att träffa honom.

Jag måste passa på att rekommendera lunchen på Skottek, den är fantastiskt god! Idag åt jag fläskkotlett med skysås och stekt lök och imorgon blir det biffstek med bearnaisesås och pommes chateau. :)

Lunchguiden från ulricehamns tidning
http://ut.se/multimedia/archive/00818/lunchguiden_818995a.pdf

Påväg hem svängde jag förbi willys och handlade lite smått bl.a. VeckoRevyn. De har en bilaga om hår & frisyrer med denna gången som jag ska kolla in alldeles strax :) Jag tycker det är roligt att läsa horoskopet också och se om det stämmer.

Förutom tidningen köpte jag lite gott tills ikväll då mina tjejor Mia o Sandra kommer över. Jag slutar jobbet kl. 20:00 ikväll och då kommer de över till mig. Det blir vindruvor, honungsmelon, polly summer edition, vin och massor av tjejsnack! De kommer antagligen fråga ut mig om David, men det blir inte lätt att berätta något när jag inte själv vet vad vi håller på med. :)

Madeleine <3 Maria <3 Sandra

Bilden är tagen i Rostock, Tyskland i Augusti 2008.

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: