Mudd^^

2011-04-14
16:23:42

arg men glad
hej hej,

Idag när jag åkte till skolan kollade jag PingPong i mobilen och fick reda på att jag klarade kemitentan! Lycka! =)

I skolan var det först matteföreläsning, sen tentaplugg och till sist fysikföreläsning. Det har varit en bra skoldag =)

När jag skulle hem smsade jag sötnosen, eller, före detta sötnosen ska jag väl säga :@ han är fan ingen sötnos. Han heter Alexander och är dum i huvudet!

För ett par dagar sedan drog han upp ett gammalt bråk vi haft. Jag vet inte varför men det slutade med att jag inte svarade på hans sms.

Vi hade bestämt för flera veckor sedan att jag ska åka till honom nu i helgen, alltså imorgon.

Idag skickade jag ett sms:
Hej. Jag har tänkt lite och jag vill inte åka till dig i helgen. Sist vi smsade kändes som att du bara ville bråka med mig och det gör mig ledsen.

Han svarade:
Lite det som var meningen. Har träffat en rätt intressant och seriös tjej som gynnar mig bättre. Måste göra lite mer seriösa val o lotten föll på henne.

Alltså seriöst! Jävla idiot! Kul att det var meningen att göra mig ledsen. Varför kan man inte bara vara ärlig och säga som man tycker? Måste du göra mig arg så att jag säger att jag inte vill ses bara för att du inte vågar säga som det är? Jag blir arg!

Nessen Mudd :(

Men när jag kom hem från skolan idag så gick jag till Lindex och köpte lite saker som gjorde mig glad:



En sjal, ett ljusblått nagellack, ett grönt nagellack, ett maritimt halsband (som man kan ha som armband med) samt ett par tights, rosa - såklart!

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: