Mudd^^

2011-04-01
18:15:30

Sjukt sjuk Mudd^^
Hej Hej,

igår var jag jättesjuk. Jag hade feber så jag sov i 18 timmar. Det var lite gött och lite jobbigt för jag drömde mardrömmar.

Mitt i natten hade jag feberyrsel. Jag vaknade av att jag pratade i sömnen och sen blev jag arg för att ingen svarade mig. Så jag reste mig upp (i min loftsäng) och slog i huvudet i taket. Det gjorde jätteont så jag grät lite, sen somnade jag om igen. Inte okej. Det är lite synd om mig.

Eftersom jag sov typ hela dagen igår så blev det inget bloggande. Jag var bara vaken mellan 16 och 20 typ och då åt jag och duschade och tittade på tv. Orkade inte mer för jag hade så ont.

Tusen tack till Daniel som såg på fb att jag var sjuk och brydde sig om mig lite =) det gjorde mig lite friskare.

Idag mår jag lite bättre men är fortfarande sjuk, och jag var tvungen att åka till i skolan idag för att skriva tenta. Det var inte okej. Men Malin satt och väntade på min buss hem med mig. Det var snällt.

Det här är Malin:


Malin är snygg och lite porrig =)

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: