Mudd^^

2011-08-16
18:42:28

16 Augusti 2011

Hej hej,

idag har jag varit duktig tjej =)

Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Det var två personer framför mig och det tog för evigt innan det var min tid. De är fan inte snabba alltså. Jag funderade ett antal gånger på att gå därifrån för att jag inte orkade vänta men jag höll ut och till slut var det min tur.

Jag är inskriven och ska träffa min handledare den 5:e September. Har fortfarande Gunnar som handledare - världens skönaste snubbe =) På våra möten (som är på ca en timme) brukar vi prata jobb i en kvart och motorcyklar resten av tiden =) Så jäkla bra!

Efter det var jag hos Honom en sväng. Drack kaffe, tittade på bilder, bäddade Hans säng och testade bäddningen. Det var en väldigt bra bäddning ^^

Nu när jag kom hem satte jag upp hyllorna i min "mini-walkincloset". Det blev himla bra! Det är lite stökigt här nu men det som är nerpackat i påsar ska upp på vinden och sen ska jag få upp ett draperi och en spegel med - sen är det klart! Jag är jäkligt nöjd =)



Såhär ser det ut nu =)

Jag ska strax äta middag och sedan ska jag till Emelie och umgås med henne =) Kommer bli mys!

Ha det! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: