Mudd^^

2011-08-24
16:50:48

24 Augusti 2011

Hej hej,

idag är det exakt fyra månader kvar till julafton =) Hur känns det då? =P haha

Igår frågade jag mamma om hon kunde ringa och väcka mig innan hon åker till jobbet, typ vid åtta, så jag kommer upp i tid. 07:40 ringer min mobil, fast det är pappa som ringer (?) haha och han är ALDRIG uppe så tidigt!!! Jag gick upp vid 9 sedan, jag var bara tvungen att ligga och dra mig. Somnade väldigt sent igår så att gå upp innan kl 8 var liksom inget alternativ. Haha =P

När jag gick upp tänkte jag: åh vad trevligt att äta frukost med pappa =) Men! Han hade somnat.. haha, så jag fick äta frukost själv. Men det var okej ändå. Fick sitta och läsa min tidning i lugn och ro =)

Efter det åkte jag till Mathias lägenhet och började städa. Har varit där mellan 11 och 16 och gjort mer än hälften. Jag ska fortsätta imorgon =)

Nu i eftermiddag ska jag äta lite, titta på vänner och spela sims. Softination =)


Här är en av alla bilder från Malmöfestivalen:


Felicja och jag hänger i hennes crib =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: