Mudd^^

2011-08-03
15:40:16

3 Augusti 2011
Hej hej,

idag har jag jobbat morgon (8-12). Det var kul. Som vanligt =)

Jag åkte hem och ringde brorsan. Han och hans familj kommer hit på fredag med husvagnen. Vi ska ha släktträff i helgen och brorsan ska "campa" hos oss =) Robin och Sofie följer inte med, men det blir borsan, Anna-Karin, Amilia och Melina. Och mamma och jag då =) De kommer hit efter kl 14 på fredag och vi ska samlas allihopa på Skottek på eftermiddagen sedan, vid 17 tror jag =)

Åh vad roligt det ska bli att träffa alla igen! och de nya tillskotten jag inte träffat såklart! Marcus son, och kanske Fredriks med om de kommer =) Wiee! =)

Efter att jag pratat med brorsan åt jag mellanmål, honungsmelon! =) Det var supersmarrigt. Det går inte riktigt som planerat med den viktiga vikten tyvärr, men det får jag skylla mig själv för, jag har faktiskt fuskat lite :S Men inte idag! Så idag blev det melon, en väldigt god melon =)

Jag har spelat lite sims nu, gah jag är typ besatt! Det är så himla roligt! =)

Undrar vad vi ska ha till middag idag? Hmm, lasagne hade varit gott! Jag får konsultera med mamma =)


Här är en bild från förra släktträffen,
Amilia, Melina och Leah blåser bubblor =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: