Mudd^^

2011-08-07
17:30:21

Släktträff 2011

Hej hej,

denna helgen har det varit släktträff =) det har varit mysigt minsann. Här kommer lite bilder =)


Jag och Amilia


Anna-Karin


Mamma, Suzanne och Lasse
Grillen är igång



Anna-Karin och brorsan



Barbro, Lovisa, Camilla och Andreas



Siv och Andreas



Amilia =)



Melina =)



Tommy, Mamma, Klas och Mona-lis



Klas, Zandra, Ida och Liss-Kulla




Barbro, Klas, Marcus och i vagnen ligger lille William



Nu ska vi på tipspromenad. Marcus, Barbro, Suzanne och jag =)



Melina, Anna-Karin och Leah



Kommentar:
#1: eedaaa

Sv; jag köpte dom klistermärkena för 20 kr kartan i en butik i Kinna :) nu kommer jag inte ihåg vad den heter bara :) Är en kedja ;)

2011-08-08 @ 20:22:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: