Mudd^^

2011-08-15
12:12:01

Underkläder och skruvmejslar
Hej hej,

idag har jag sovit ut =) Till halv elva =) känns rätt bra att ha sommarlov/semester/vara mellan två jobb =P Ne, jag är arbetslös, så om någon har ett jobb till mig -  säg till! Nu är det lugnt men det kommer bli fruktansvärt tråkigt att inte ha något att göra om ett tag. Jag ska skriva in mig på arbetsförmedligen idag också. =)

Utrymmet jag bor på ser förjävligt ut, haha. Det är underkläder och skruvmejslar överallt! Idag ska jag skruva bort alla fästen på garderoben och lägga den i pappas bil så jag kan åka till tippen och slänga den. Sen ska jag se till att få upp hyllorna och stängerna så jag får bort alla kläder från soffan =) Det kommer bli sweet =)

Åh, pappa kommer hem idag =) Vet inte vilken tid dock, men det blir nog snart =)

Kyss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: