Mudd^^

2011-08-19
13:02:26

Välkommen till Malmö =)
Hej hej,
igår tog jag bussen ner till min älskade Felicja =) Hon har skaffat eget place i Malmö för hon pluggar här. Fett! Jag åkte hemifrån vid två och var nere vid sju. Lååång bussresa! När jag kom fram handlade vi så vi har frukost, sen åkte vi hem till Felli och spelade kort och drack te. Bara chillade typ. Nice =)


Idag fick sötan gå upp tidigt för att gå till skolan. Tyckte lite synd om henne att hon ska gå upp så tidigt när jag kan ligga kvar och chilla hela dagen. Men den tanken straffade sig för när hon gick blev jag precis klarvaken. Klockan var kvart i åtta och jag kunde inte somna om. WTF?


Jag sysselsatte mig med att titta på nyhetsmorgon i två timmar, sen somnade jag om och gick upp vid elva. Nu har jag ätit frukost, tittat på "Hem till gården", diskat lite och sådär. Felicja slutar skolan om 2 minuter (klockan 13 alltså). Jag vet inte hur lång tid det tar innan hon kommer hem men hon kommer nog snart =)


Jag sitter här och dricker kaffe sålänge =)


Idag börjar Malmöfestivalen =) Och Offe kommer idag med =) Och Rosa också. Så nu blir det fest minsann. Måste bara till bolaget och köpa dricka sen är jag fit for fight =) Ted kanske kommer också, åh mysiga Ted som jag inte träffat sen jag vet inte när!


Nu ska jag läsa lite andra bloggar och sluta koncentrera mig på mig själv.


Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: