Mudd^^

2011-12-19
19:30:57

19 December 2011 forts.
Nu har jag varit i Borås på arbetsintervju. Jag vill säga att det gick väldigt bra för jag svarade ärligt och korrekt på alla frågor. Detta jobbet skulle ju passa mig som handen i handsken. Vill så gärna ha det. Hoppas!

Efter det var jag i Fristad och hälsade på Martina och Rickard i deras nya lägenhet. Jättefint! De har så himla snyggt hemma, lite shabby chick-stil =) Deras hund Donna var väldigt glad att se mig, ville knappt låta mig vara, haha =) Supertrevligt att träffa min bästis igen! Saknar henne så när vi inte ses! =)

Sedan åkte jag hem till kärleken igen. Nu ska vi snart äta vilket är bra för jag är hungrig =)

Ps, visst blir man lite ledsen när man förväntar sig cola men får ett glas vatten?

Puss! ^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

Vad är det för jobb? nyfiken

2011-12-20 @ 22:59:07
#2: Liina!

Vad var det för jobb??



Har du fått det?? :D HÅLLER TUMMARNA!!!!

2011-12-22 @ 11:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: