Mudd^^

2011-12-03
19:15:31

3 December 2011
3 December 2011.

Dagen jag vågade fråga.

Dagen då du och jag blev vi <3

Igår var jag på UH och pysslade med mina julkort och jag kunde inte sluta tänka på dig. Som alltid, du är jämt i mina tankar! Jag har inte vågat fråga rakt ut om vi är tillsammans, om du är min. Då kom jag på att jag kan göra ett fint kort till dig istället. Det blev ett never-ending-card med en liten "får jag vara din?"-text. Kanske lite barnsligt men lite sött ändå =)

När jag kom hem till dig jobbade du fortfarande och jag la kortet i köket så du kunde läsa det när du kom hem. Jag lade mig i sängen och somnade trots min lilla nervositet. När du kom hem och öppnade ytterdörren vaknade jag men jag låg kvar i sängen utan att göra ett ljud ifrån mig. Jag hörde hur du gick in i köket och hjärtat bultade lite snabbare doo-donk doo-donk doo-donk. Jag hörde att du vecklade upp kortet do-donk do-donk do-donk. Sen kom du in i sovrummet donk donk donk. Jag var supernervös och du sa -"Hej! Det ligger ett svar på spisen" *Åh, hoppas han säger ja, hoppas, hoppas, hoppas!* Jag gick ut till köket och där på spisen låg det en massa vingummin som utformade orden:

"Ja det är klart ;*"

*Lycka!*

Du är den finaste som finns och jag är tok-kär i dig!

=)



Godingen med sin brorson Nemo i famnen <3

Puss! ^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

Grattis igen gums <3

Han ser ju ut som en Idakille ;) haha..

2011-12-03 @ 23:03:45
#2: eedaaa

Sv; jag fick min första vid 16 års ålder och sen hade jag en - tre ggr om året tills jag fyllde typ 20, då kanske den bara kom 1 gång om året.. Vilket jag inte säger nåt om, bara gött o slippa skiten ;)



Du behöver inte va orolig, jag skjaffar mig en egen idakille ^^ frågan är bara vart ;)

2011-12-04 @ 14:18:02
#3: Felicja

Men yeey! Äntligen!! Vad fin han är och vad gullig du är som skrev ett kort! Supercoolt gjort tycker jag !!!

2011-12-04 @ 20:16:40
#4: Lucy

Ih, grattis!

2011-12-05 @ 00:20:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: