Mudd^^

2011-12-03
03:25:31

Kärleken <3
Igår när vi skulle sova låg vi och myste. Godingen hade sin arm om mig och yttrade orden:
-"Godnatt, min ängel"

Jag blev så himla glad och helt till mig! *Fina underbara godingen kallar mig för sin ängel! Åhh! Lyckan är total!*

Men jag hängde liksom inte med att ta in det fina han sa, glädjas över det och samtidigt hinna säga något lika fint tillbaka så allt jag fick ur mig var:
-"Godnatt goding"

*Men mitt dumma pundhuvve! Nu fattar han ju inte hur glad jag blev! Och nu kan jag inte ta tillbaka mitt Godnatt och ändra det till något finare*


Jag testade att krypa närmre och pussade på honom istället. Det funkade ganska bra det med =)

Nu har jag gjort en hemlis som godingen ska få när han kommer hem från jobbet.

Ingen är mer förälskad än jag <3

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: