Mudd^^

2011-12-01
23:40:04

Tråkigt
För ett par dagar sedan var jag på UH och fick ett mindre trevligt bemötande. Två personer som jag brukar hänga med var där och jag satte mig med dem som jag brukar. Såklart. Jag vet inte vad det var med dem men de var sådär ironiskt elaka. Typ som: "Vad ful du är idag! Nee, jag bara skoja! Hahaha" Nu använde de inte exakt de orden men ni kanske förstår känslan? Visst, man kan skoja om saker utan att mena det men dessa två brukar vara ganska seriösa så jag kände mig minst sagt olustig. Ett tag hade jag bara lust att åka hem.

Pratade med min vän Lucy dagen efter när vi var på UH igen. Vi pratade inte om incidenten dagen innan men om en utav personerna som var med då. Hon sade att han varit lite likadan mot henne den senaste tiden. Hon ska nämligen jobba utomlands i ett år och då har han ingen som tar hand om honom. *fucking crybaby* Det är inte så att jag tar åt mig särskilt mycket men visst blir man lite nedstämd när någon är taskig mot en?

MEN! Man ska fokusera på de bra sakerna och inte på de dåliga. Så istället för att vara ledsen över en taskig "kompis" är jag glad över en som är snäll och go. Lucy - I like you! =)



Kommentarer:
#1: Lucy

Oh babe. U r so fine :D

2011-12-02 @ 15:43:52
#2: Lotta Hansson

Ja, i den tjejen har du en fin kompis!! Hälsa så gott!

2011-12-03 @ 05:13:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: