Mudd^^

2011-07-22
17:41:13

Helveteshelgen!
Hej hej,

nu har jag spelat sims. Jag är nöjd. For now :P Jag har spelat lite idag och mycket igår. Det var nice =)

Idag börjar helveteshelgen på helvetesveckan.





Gah! Jag jobbar följande:

Fredag 17-20
Lördag 8-12 och 17-20                              
Söndag 8-12 och 17-19

Visst, det är inte många timmar sammanlagt, bara 16 och det är ju två arbetsdagar utsträckt på tre dagar. Men! det är de dumma tiderna som stör mig lite. Jag hinner inte göra någonting under helveteshelgen. Vakna, frukost, jobba, komma hem, kanske tvätta eller städa lite, äta middag, jobba och sen sova för att jag ska upp tidigt.

Jag hinner väl göra lite under de fem timmarna jag är hemma på dagen men jag hinner ju inte typ hälsa på mina brorsbarn, åka någonstans eller träffa någon på kvällen. Oh well, det är bara en helg utav tre som tur är =)

Och jag klagar inte på jobbet nu! Jag älskar mitt jobb! Alla nya roliga människor, och även de mindre roliga som man kan skratta lite åt när de inte ser ;)

Jag längtar fortfarande till på måndag! Då ska mamma, Karin, Micke, Anna-Karin, Robin, Sofie, Amilia, Melina och jag till LISEBERG! =) WIEEE!

Eventuellt ska jag även träffa Peshti där så jag är lite nervös och vet inte alls vad jag ska ha på mig :O Men det löser sig =)

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: