Mudd^^

2011-06-18
08:30:38

Denna långa lördag!
Hej hej,

idag har jag en lång dag framför mig!

Jag ska jobba mellan 8 - 12 och 17 - 20 idag och på något sätt ska jag även hinna med att lämna en film, duscha, laga mat, fixa håret, måla naglarna, sminka mig och leta reda på min kamera. När jag jobbat klart ska jag åka direkt till Limmared för att hämta upp brudarna och sedan drar vi till Sigges Loge =)

Vi ska fira Karin som fyllt 65 år och det är Rockabillykväll på Sigges ikväll. Perfekt ^^

Jag ska ha en svart/rosa klänning, leggins, ett brett band i håret och 50-talssminkning. Får se om jag klarar av att sminka mig på det viset bara =P

Efter kvällens bravader ska jag upp till jobbet imorgon kl 8! Detta kan bli intressant =)


Kommentarer:

Fin blogg ! :)

2011-06-18 @ 18:30:28
#2: Mudd^^

Tack =)

2011-06-18 @ 18:56:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: