Mudd^^

2011-06-14
18:07:04

Installerar.... please wait
Hej hej,

Just nu sitter jag på en flyttkartong i lillestugan hos pappa och mamma. Jag är mitt uppe i en flytt och bloggen får ta smällen :( jag har inte tid att blogga! Det gör mig ledsen. Men så är det när man ska installera sig i ett nytt hem. (Nygammalt kanske?)

Flytten har iaf gått bra hittills, jag har fått hit mina kläder, inte alla men de jag använder mest, jag har en sovplats, en tandborste och det viktigaste utav allt - min dator =)

Det känns lite knäppt att flytta hem igen när man har flyttat hemifrån men jag har en plan: jag ska ha sommarlov, slippa betala hyra, skaffa mig världens bästa jobb, spara pengar, resa och sen flytta till en större lägenhet än jag hade innan =)

Wish me luck =)

Idag ska jag montera ner möbler och se till att få igång hojen, packa en väska och sova. Imorgon kommer brorsan och då blir det besiktning, flyttlass, åka till Limmared, lunch, vedklyvning, kvällsmat, sova, vakna, frukost, mer vedklyvning, middag, dusch och ta sig tillbaka till Ulricehamn.

Much to do - no time!


Kommentar:
#1: Liina!

Jag har hittat en sida som man kan samla massa poäng med så att man får massa besökare till bloggen!! Klicka på länken och registrera dig så kan man samla lite sen... :D asbra!! och kul... ;)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liinanonstop

2011-06-15 @ 15:38:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: