Mudd^^

2011-06-22
17:20:49

Jag längtar!
Hej hej,

Jag längtar som en tok till min semester för då ska jag åka till Polen!

Har inte varit där sedan 2009. Skäms på mig! Men det blev ingen semester förra året för jag hade slavdrivare till arbetsgivare och fick knappt vara ledig någonting! Men denna sommaren blir det av igen!

Mamma och pappa åker ner den 28:e Juni, men då jobbar fortfarande jag så jag åker ner 2:a, 3:e eller 4:e Juli. Det beror lite på hur jag ska ta mig ner till Ystad, med buss, tåg eller skjuts =) Vill inte ta bilen och ställa den i Ystad i nästan en vecka.

Felicja ska med detta året och det kommer bli awesome! Då kan jag äntligen utforska nattlivet i Miedzyzdroje. I vanliga fall äter jag glass med mamma och pappa på dagarna och sover på nätterna. Det ska det bli ändring på tycker jag =)



Här är hela familjen i Swinoucjie sommaren 2009 =)


Kommentarer:
#1: selma

Hejsan, rösta på min klänning femstjärnigt här: http://snjeguljica.blogg.se/2011/june/rosta.html#comment . Så följer jag din blogg via bloglovin :)

2011-06-22 @ 17:42:29

jo du behöver inte direkt äta mer glass... ;D

2011-06-22 @ 18:20:33
#3: Mudd^^

Selma; nej, jag röstar inte på folk jag inte känner.



Justin; håll käften din jävla kuksugare! Jag äter hur jävla mycket glass jag vill. Skaffa dig ett liv och akta dig så jag inte sätter mig på dig!

2011-06-24 @ 11:57:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: