Mudd^^

2011-06-03
09:49:40

Trollhättan, here I come!
Hej hej,

Nu har jag duschat och ätit frukost =) Jag ska stänga av min dator och låsa lägenheten, besöka systembolaget, ta en fredagsfika på jobbet och sedan bär det av - mot Trollhättan!

det ska bli totally awesome att träffa alla godingar igen =) Och imorgon stundar kåren!

Detta är en bild på mig sist jag var i Thn, Mudd in tha Hood feels good!





Om jag inte hinner med att uppdatera något mer passar jag på nu att önska alla en trevlig helg!


Ligg lugnt ;)



Kommentar:
#1: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag behöver verkligen din hjälp! Kan du rösta på mitt foto som är i final i en tävling? Det är bara en dag kvar att rösta och din röst kan vara avgörande. Jag behöver alla röster jag kan få!



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

2011-06-03 @ 10:45:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: