Mudd^^

2011-03-03
11:32:53

Då var det dags igen =(
Hej hej,

igår kom min förkylning tillbaka. Inte okej! Jag var ute hos Anna-karin och brorsan på lite fika och sådär. Sen åkte jag hem och då var jag plötsligt sjuk igen. Jäkla bajs-förkylning!

På eftermiddagen åkte jag hem till mor och far eftersom pappa precis kommit hem från jobbet. Vi fikade och pratade lite. Han sa att han ska åka på Båtmässan i Stockholm nästa helg, och han frågade om jag ville föja med! =) Jaaa! Det kommer bli awesome! Då ska vi bo på Scandics sjöfartshotell mamma, pappa och jag. Wohow, två helger i rad på hotell.

Imorgon är det tenta så idag är det plugg som gäller, så nu ska jag burra ner mig i soffan med min mattebok!

Ps, viktnedgången ligger numera på 8,5 kg sedan nyår. Happy mudd!

/Mudd^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

är de sjöfartshotellet vid slussen? :) där bodde jag en helg en gång :)

Man har ju vart ihop med en sjöman ;)

2011-03-03 @ 15:42:04
#2: Mudd^^

Ja det är det =) Har du? Det visste jag inte. Var det fint där då? Har aldrig ens varit i stockholm ju, haha.

2011-03-03 @ 16:00:58
#3: eedaaa

Jag bodde i ett terassrum :)

var där och förlovade mig 03 :D

2011-03-06 @ 20:31:20
#4: Mudd^^

nämen, skojjar du? haha, det hade jag ingen aning om! Grattis i efterskott antar jag! hihi ^^

2011-03-06 @ 20:37:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: