Mudd^^

2011-03-23
18:18:14

Vikthysteri!

Hej hej,

jag har varit superduktig sedan nyår! Varje dag skriver jag upp allt jag äter och räknar ut hur många points det är och det har gått bra, har tappat 9 kg. FÖR EN MÅNAD SEN!

Okej, tänkte jag. Nu står jag still. Det gör man ibland. Så då började jag med dieten och åt "efter lista" i två veckor. MEN DET HJÄLPER JU FAN INTE!

Jag står kvar och trampar och vågen rör sig inte! Fan fan fan!

I måndags blev jag förbannad så nu räknar jag points igen. De hjälpte ett tag och jag hoppas att det gör det snart igen.

Annars kommer jag se ut såhär:


 

Ps, katten må vara tjock men den är bannemig dundersöt!

 

/Mudd^^


Kommentarer:
#1: eedaaa

Men shit, den måste ju va fejk? :O

Fast söt som du sa :)

2011-03-23 @ 22:09:40
#2: Lina

Hahahah! Söööta Mudd!! Keep up the spirit! ;D

2011-03-26 @ 08:34:28
#3: Mudd^^

Haha, Ida jag vet inte men det tror jag nog :D Tack Lina, hihi ^^

2011-03-28 @ 08:39:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: