Mudd^^

2011-05-28
09:30:13

Dagen då Mudd blev 22 år =)
Hej hej,

Idag är det min födelsedag =)

Klockan 00:40 den 28 Maj 1989 föddes jag. Schysst att födas mitt i natten :S sorry morsan =P Haha

Igår skulle jag somna tidigt tänkte jag men det gick inte så bra. Jag låg och tänkte på vad som händer idag och tittade på film så sömnen kom inte. Kvart över midnatt ringer Thomas =) Världens finaste vän! Han var den första som grattade mig =) Supersnälla Thomas!

Jag sov efter det och vaknade 08:30. Nu har jag duschat och ätit frukost och ska alldeles strax bege mig ut till mamma. Där ska jag fixa med maten som vi ska ha på kalaset idag =)

Dagens tips: Ät inte äggmackor om du har bråttom för då får man ägg på kläderna :S (De är inte så stabila)



Detta är min födelsedagslåt i år:



Den gör mig väldigt glad! =D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: