Mudd^^

2011-05-17
13:04:10

Igår kväll
Hej hej,

igår kväll satt jag uppe länge och tittade på tv. När klockan blev halv tolv funderade jag på att sova. Men jag kom på att David slutar jobbet vid midnatt och då tänkte jag att om jag är inne på msn när han kommer hem så kanske han skriver.


Jag är så jävla löjlig, jag vet.


Han loggade in på msn en stund efter midnatt men han skrev inte till mig. Bara för att han ska veta att jag är vaken skrev jag en facebookstatus och han kommenterade den. Sen skrev han ett sms och sa att jag skulle lägga mig. Då blev jag lite sur för jag ville prata med honom men jag sa inget om det utan skrev att jag skulle sova istället.


Det känns fortfarande konstigt med David ibland :S Jag vill inte att det ska göra det, men det kanske går över.


/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: