Mudd^^

2011-05-14
10:24:40

Jag tycker om...

Hej hej,

här kommer en lista på vad jag tycker om:

  • mina vänner
  • min rosa lägenhet
  • mitt jobb
  • min motorcykel
  • min familj
  • att det snart är sommarlov/semester!

Så, nu vet ni vad jag tycker om just nu!

Igår var det fredagen den 13:e. Det är läskigt. Men denna gången hade jag ingen otur alls =) Inte vad jag märkt i alla fall.

Dagen började med tentaplugg på Bernards med tjejorna. Mycket bra initiativ av Carro =) Klockan 13 hade vi mattetenta. Det var inte lika roligt men man måste göra det om man ska studera.

Efter skolan åkte jag till jobbet och hämtade mina nycklar så jag kunde jobba denna helgen (lördag morgon och kväll samt söndag morgon). Det var kul för jag tycker om mitt jobb (se ovan). =)

Sedan åkte jag till David och åt thaimat. Fruktansvärt gott! =) Vi tittade på del 1 & 2 av säsong tre av Sons of Anarchy och sedan på Legends of the Guardians men den filmen höll jag på att somna till för då var klockan väldigt mycket. Det var en bra film dock - det lilla jag såg. Jag får se till att titta på den en annan gång så jag kan se hela =)

 

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: