Mudd^^

2011-05-31
17:31:46

Veckans goding!

Hej hej,

glömde veckans goding igår.

Så jag skriver idag istället!

Veckans goding är:



Namn: Thomas Oskarsson

Ålder: 3 dagar äldre än mig

Relation: Min vän

 

Thomas blir veckans goding för att han var den första som grattade mig på min födelsedag i lördags =) Han kan ju vara den finaste vännen man kan ha =)

 

Lite rolig information om Thomas:

  • Han rappar under namnet Brejkish
  • Han är egenföretagande
  • han tycker om öl
  • han har världens vackraste flickvän
  • han kallar mig för bitch nr 43, det är säkert en bra sak
  • han är snäll
  • han är omtänksam

Jag blev väldigt glad när Thomas ringde och grattade mig för vi har inte pratat på längre =)


Enjoy!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: