Mudd^^

2011-11-10
13:38:01

10 November 2011
Igår innan jag åkte till Emelie ringde brorsan. Jag ska till Limmared på söndag och då hälsar jag på dem en stund också.

- Kommer du till oss på söndag?
- Japp
- Tar du med dig mina saker?
- Japp
- Du kan väl ta med dig din pojkvän? det var längesen jag träffade honom.
-Ehh.. *Vadå min pojkvän? Är han det? Vi har ju inte ens pratat om det. Jag har inte pratat om det med någon! Gah! Varför sa du så?*
- Ja, jag är inte dum. Jag fattar att det är något.
- Mhmm.. *men säg något då, rätta honom, var inte bara tyst!*
- Jaja, du kan väl höra med honom. Vi ses på söndag. Hej.
- Hej då. *Fan fan fan!*


Efter det åkte jag till Emelie. Jag rådfrågade min vän om vad jag ska göra. Hur jag ska göra. Hennes svar var:
***** och Madde, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G, first come love, then come marrige...
*Men för i helvete!*

Jag träffade honom igår. Han pratade om bilar och extraljusen. Jag pratade om det han pratade om men jag tänkte bara på hur fin han är =)

Idag vaknade jag med nackspärr, sitter stel som en pinne och skriver nu. *Aj aj aj!* Jag tittar på TV, dricker kaffe och tycker väldigt synd om mig själv! *Buhu!*

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: