Mudd^^

2011-11-19
17:49:21

19 November 2011
Hej hej!

Igår blev det en rolig dag =)

Jag åt frukost med godingen på Campino, kebabtallrik *mums!* Efter det åkte han till jobbet och jag åkte till skomakaren där jag lämnat in mina partypjuks för omklackning i onsdags. Skorna var lagade och jättefina! =) Nu kan jag ha på mig dem igen =)

Jag åkte upp till Ungdomens Hus på en snabb kopp kaffe, det var gott =) Åkte sedan vidare till Nathalie där Thomas och jag lirade lite Guitar Hero =)

Emelie hade bokat biobiljetter på Biostaden 2001 i Borås till allihopa så vi drog dit och tittade på In time.



Jag gillade filmen skarpt! =) Konceptet är att världsvalutan är tid, man kan tjäna tid och förlora tid. Man kan få och ge tid till varandra, man kan även bli rånad på sin tid. Man har en klocka i huden på vänsterarmen som börjar ticka den dagen man fyller 25 år, du har då ett år på din klocka och du slutar åldras fysiskt. Det är då upp till dig att göra vad du vill med din tid och försöka tjäna mer så din tid inte tar slut!

Efter bion åkte vi hem till kapten på nattfika =) Kaffe och glasstårta! Awesome! Vi stannade där en stund och umgicks lite, sen träffade jag godingen på en cigg och åkte sedan hem. Jag hann inte ens försöka somna innan godingen hade jobbat klart och var hemma. Vi åt lite nattamat och gick och lade oss. Vaknade kl 10 idag och vägrade gå upp, vaknade sedan kl 14 och ångrade att jag inte gick upp kl 10.

Nu ska jag titta på TV och vänta på att det ska bli natt så jag kan åka till jobbet.

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: