Mudd^^

2011-11-20
22:08:01

20-11-2011
Hej hej =)

Inatt delade jag ut tidningar som alltid på "söndagmornar" *mer lördagnatt än morgon kl 01:00* Budbilen från tryckeriet var ganska sen med så jag kom inte iväg innan kl 2:00 och var färdig kvart i fem typ. Det var okej i natt ändå, tror inte det var minusgrader ens. Så jag delade tidningar i tjocktröja och halsduk och jag frös inte det minsta =)

När jag slutade åkte jag hem och lade mig bredvid den sovande godingen.
(jag) - Hej godingen!
- Mmm.... Hej..
- Sover du?
- Duuuu...
- Mmm?
- Är sååå goooosiiiig.... ZzzZzz

*Hihi ^^ sov så gott sötsaken*

kl 13:00 slår jag upp ögonen men vill sova mer
- God morgon!
(jag) - Mmm... Hej...
- Det skulle vara gott med ditt morgonkaffe som du gör =)
- Mmm...
*Vill inte gå upp, Vill inte! Vill inte! Vill inte! Men åh, godingen som är så söt vill ha kaffe. Mitt morgonkaffe. Okej, då börjar vi en ny dag =) *

Vi åt lite frukost, eller ja, jag åt frukost, godingen drack frukost, bara kaffe. Han är ingen frukostmänniska förrän efter flera timmar och då hinner det oftast bli middag. Vi hann inte med mycket innan han skulle till jobbet. Jag hoppade in i duschen och kom ut som en ny människa. Jag älskar att duscha! Länge och varmt! =)

Jag gjorde i ordning mig och kikade lite bloggar och FB. Vid kl 17 åkte jag in till stan och köpte kebabrullar till mig och godingen. Vi hade en minipicnic vid godingens bil och han blev glad över lite mat =)

Sedan åkte jag hem och packade om min väska, hade knappt några rena kläder kvar. Tvätta ska jag göra på tisdag för då ska jag ändå in till stan, ska på möte på Arbetsförmedlingen kl 9:15. Tidigt men behövligt.

Jag umgicks med mamma ett tag och hjälpte henne med att betala räkningar. Hon är inte så haj på datorer direkt så jag fick komma till undsättning =) Efter det träffade jag godingen på en cigg, åkte hem till honom och nu är det nu =) Sitter och tittar på The Big bang theory på Kanal 5 just nu, såå bra!

Puss! ^^

Kommentar:
#1: Lina

Vem är gooodingen?? ;D <3

2011-11-21 @ 10:49:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: