Mudd^^

2011-11-08
13:11:57

8 November 2011
Hej hej

Igår somnade jag bredvid godingen. Han med början till feber och jag med feting ont i tandköttet pga min växande visdomstand. Det var inte särskilt sexigt men mysigt. Jag sov bra i alla fall =)

Idag vaknade jag utan godingen bredvid mig. Han hade smygit upp och börjat sortera tvätt och jag stensov - som vanligt. Jag borde tävla i sömn, jag skulle lätt vinna =) haha

Vi har ätit hamburgare till frukost vilket var utomordentligt gott! Kött is the shit. Nu ska jag duscha och sedan beger jag mig nog in mot staden tror jag. Måste lämna ett papper på arbetsförmedlingen. De vill skriva ut mig för att jag missade ett möte trots att jag var där senare samma dag och förklarade varför jag missade mötet. Jävla puckon!

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: