Mudd^^

2011-11-09
18:34:03

9 November 2011
Idag har jag varit inne i stan på Ungdomens Hus. Vi är 4 ungdomar utan jobb som samtalar. Idag fick vi ett papper med massor av olika egenskaper man kan ha. Vi ringade in de som passade in på oss och valde sedan ut de tre främsta. Bra om man behöver bli lite pepp!

*Jag är inte dum i huvudet bara för att jag inte har ett heltidsjobb, jag är faktiskt lyhörd, händig och lättlärd.*

Efter vårt lilla möte med egenskapspapper och intressetest (som visade att jag ska köra fordon, *som om jag inte visste det redan*) åkte jag tillbaka till godingen. Jag poppade musik i bilen för jag köpte två skivor på ICA häromdagen. Absolute Dance atumn 2010 och en Absolute Dance spring eller summer eller ngt 2011.

Två dubbel-CD för 99:- kallar jag ett kap! =)

Jag tänkte smyga in och göra kaffe till godingen så att han får frukost på sängen men han var redan vaken. (Han dricker bara kaffe till frukost, ingen frukostmänniska) =) Vi drack kaffe ihop istället. I soffan istället för i sängen. Sen gjorde vi hamburgare - nom nom nom!

Sen var det supermysigt ^^ I soffan och i sängen =) *jag har en busgud!*

Nu har godingen åkt till jobbet och jag är sällskapssjuk. Men jag ska förmodlingen träffa Emelie närhon slutat jobba. Hon slutar visserligen inte förrän kl 22 men jag är rätt bra på att fördriva tid =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: