Mudd^^

2011-10-01
08:33:46

1 Oktober 2011
Hej hej!

Idag är det ingen vanlig dag för idag... händer det en massa saker!

Jag jobbar 8-12 samt 17-20 och kl 13 ska jag på kalas för Amilia som fyllde 6 år i måndags. Det ska bli mysigt att komma iväg på lite kalas, men lite jobbigt är det också för det brukar bli en himla massa barn på kalasen i Limmared. Det vimlar ju av ungar där ute =P Hihi ^^

Idag fyller även min farfar år =) Harry Axel Georg Nilsson. Jag vet inte hur gammal han skulle blivit idag, han lämnade oss redan 1984 och då var jag inte ens född, knappt påtänkt kan jag tro =P Men, det är hans födelsedag idag iaf så jag tänker på honom lite extra idag.

1 Oktober 1978 bestämde sig mamma och pappa för att förlova sig så det är deras dag idag också! De har varit förlovade i 33 år idag, inte illa minsann!

Massor av anledningar till att fira helt enkelt!

Hurra! Hurra! Hurra!



Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: