Mudd^^

2011-10-19
11:27:11

19 Oktober 2011
Hej hej,

här sitter jag hemma hos godingen och tittar på Sjunde himlen. Gammal serie men ack så bra! =) 

Jag är lite ledsen dock, godingen är inte hemma - han är på begravning. Nära släkting, men det betyder ju inte alltid att man står varandra nära. Enligt honom verkar det inte som att de stod varandra särskilt nära. Jag är ändå lite bekymrad över hur han mår och vad han tänker. Hade han inte sagt något om det hade jag nog aldrig anat något. Antingen döljer han sina känslor väl eller så är jag kass på att läsa av folk, eller så har han inte så starka känslor om det. Vi får se hur han mår ikväll, efter allt. Jag var helt slut efter min gudfars begravning. Min första begravning i vuxen ålder och en person jag kände väl, det var tufft.

Jag sitter kvar här hemma iaf. Funderar på om jag ska vara lite gullig och fixa till lite. Diska, bädda sängen och plocka i ordning lite grann. Då blir nog godingen lite glad när han kommer hem =)

Men först ska jag ha mysmorgon och titta färdigt på serien på TV =)

Puss!

Kommentar:

Jadu, den begravningen tog knäcken på vem som helst :(

Så ung och så underbar människa!

2011-10-19 @ 23:45:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: