Mudd^^

2011-10-02
18:07:37

2 Oktober 2011
Hej hej,

nu är jag helt slut! Är så jäkla trött så jag skulle kunna somna här och nu!



Igår jobbade jag 2 pass, emellan dem var jag på kalas och efter dem var jag uppe hos Nathalie. Vi umgicks med Emelie, Mia, Thomas, Linnéa och Gustav som jag inte träffat på väldans länge! Det var mysigt med en liten mini-fest! =) Jag åkte hem vid midnatt och jag tyckte jag var duktig som åkte hem i tid..

Men icke, jag vaknade knappt idag! Jag fattar inte hur jag orkade gå upp i morse så trött som jag var och det har hållt i sig hela dagen. Jag har jobbat 8-12 och 17-19 idag. Städat rum och tagit hand om gäster. I morse mådde jag riktigt illa, trodde jag hade magsjuka ett tag men det gick över vid lunch ungefär. Kan man bli illamående av trötthet?

Nu ska jag jobba sista timmen, sen ska jag åka hem till godingen och sova hos honom. Mysigt =)

Imorgon ska jag till Ullared med Ungdomens Hus så det blir ingen sovmorgon imorgon heller! Men jag får sova på tisdag =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: