Mudd^^

2011-10-04
13:14:06

4 Oktober 2011
Hej hej,

igår var jag i Ullared med Ungdomens hus och jag tänkte blogga om det när jag kom hem men jag somnade ganska tidigt!

Vi åkte kl 8 från marknadsplatsen och var framme i Ullared kl 10. På vägen ner hade vi tävling och jag vann första pris! En T-shirt med Ungdomens Hus-tryck på! Wie, så glad jag blev! Vi hade en liten fikapaus utanför Överlida med, det var väl därför det tog lite tid.

Väl nere i Ullared shoppade jag själv och det var jättebra! Jag behövde inte hålla koll på någon och jag kunde gå vart jag ville.

Jag hittade: 
3 (!) par byxor - helt otroligt eftersom jag aldrig brukar hitta byxor!
5 par leggins
3 linnen
1 oversize T-shirt
strumpor
1 rosa mysdress

Och det är bara lite utav kläderna! Köpte även julklappar och andra bra-att-ha-saker =)



Vi kom hem vid kl 19 ca och då mötte godingen mig. Jag åkte hem till honom och han åkte till jobbet. Väl hos honom tänkte jag fota mina fynd och lägga upp här på bloggen, jag skulle bara titta på en film först och stenslocknade! Klockan var inte ens 22! Jag vaknade halv tre på soffan och la mig i sängen, godingen kom hem vid 5 tror jag, jag var ganska borta då - haha.

Idag vaknade jag klockan 7 men vägrade gå upp! Låg i sängen och drog mig till kl 12, så gött! Ikväll blir det jobb kl 17-21.

Puss!

Kommentar:

Nu har jag fått tummen ur och blogga igen ;)

2011-10-04 @ 21:37:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: