Mudd^^

2011-10-09
08:56:37

9 Oktober 2011
Hej hej!

Igår gick jag och lade mig strax innan 22. Såg början på L.A. Gigolo med Ashton Kutcher och på nyheterna på TV4, sedan började filmen igen efter nyheterna men då somnade jag. Jag sov riktigt gott i natt, fullt påklädd med nattlinne, pyjamasbyxor och raggsockar! Det är inte bra isolerat i stugan och jag ska fasen inte bli sjuk!

Jag drömde att jag var utomlands, i Berlin tror jag det var. Jag var inne på ett nattcafé med en grupp människor, jag tror det var en resa arrangerad av Ungdomens Hus för Brita var med (Föreståndarinna på UH). Vi satt på det här caféet mitt i natten, en varm sommarnatt, och drack. Jag och två tjejer tog en sväng utanför caféet för att se oss omkring lite. Den ena kände inte igen mig när jag satte på mig ett par solglasögon och den andra hade inget lokalsinne över huvudtaget! Vi gick runt en sväng och kom sedan tillbaka. Det var en kille i vår grupp som jag var lite småkär i. Känslan som jag fick säger mig att det var godingen, men vad jag minns från drömmen såg han helt annorlunda ut. Vi skulle sova på caféet allihopa i stora soffor men utan både kudde och täcke. De flesta somnade men inte jag, jag steg upp ur min soffa och in i ett annat rum. Killen jag tyckte om såg mig och följde efter. Vi sa ingenting men vi kände samma sak. Vi började kyssas och precis när vi skulle... Då kom Brita och sa att nu går bussen hem.

Haha, snopet slut! Precis efter det vaknade jag och var tvungen att gå upp för att hinna till jobbet.

Jag var tvungen att skrapa rutor idag med! Mer frost idag än igår. Pappa kommer hem på måndag och har lovat mig en kupévärmare. Den ska jag bannemig ha! Såg i bilen att jag har en kontakt inne i bilen och en utanför nedanför motorhuven, det måste väl betyda att jag har motorvärmare? Får be pappa kika på detta =)

Nu är klockan alldeles strax 9. Det är söndag. Ni vet vad det betyder:

DISNEYDAGS!

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: