Mudd^^

2011-09-12
13:31:07

12 September 2011
Hej hej,

då har det varit helg och jag har inte vait i närheten av en dator =)

I lördags var jag på loppmarknad i Hökerum. Mamma och jag åkte dit och kikade runt. Mamma köpte massor av saker, framförallt blomkrukor. Jag köpte ett fat och 3 virkade dukar, jag ska gjuta fat med hjälp av det tänkte jag. Vi har finbetong i källaren så det är bara att sätta igång.

På lördagskvällen tittade jag på Fångarna på fortet med mamma och pappa. Efter det skjutsade Malin in Mia och mig till Anton. Han hade lite party och det var en del folk där. Vi spelade spel och tjötade. Trots att jag bara drack en cider och ett glas vin hade jag världens huvudvärk! Så vid halv två gick jag hem och lade mig. Jag var inte riktigt på topp.

Igår hjälpte jag pappa med båten, vi körde den till garaget i Blidsberg där den ska stå under vintern. Sedan åkte vi hem, hämtade mamma, köpte kinamat och åkte ut till brorsan. Vi åt, pratade, fikade och jag tittade på Björnbröder 2 med Amilia. TVÅ gånger. Haha, hon älskar de filmen =)

Vi tittade även på kort som brorsan och Anna-Karin framkallat. Det är mysigt med riktiga foton i album, bättre än digitala tycker jag. Jag såg kort från 2007, då var jag 18 år och smalare har jag inte varit i mitt vuxna liv. Snacka om ångest! Om jag minns rätt vägde jag 82 kg som minst, det är 25 kg sedan! Så nu tänker jag: Ne, nu jävlar! Det är dags att göra något åt detta!

Idag har jag ätit fruktsallad till frukost, det var gottigt! Jag ska strax köra ett zumbapass också =) Sen ska jag duscha, hänga upp tvätten, kanske sticka lite, laga mat till mamma och mig, och ikväll blir det mys hos Honom.

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: