Mudd^^

2011-09-17
18:47:10

17 September 2011
Hej hej!

Igår hängde jag med Mia och Nathalie till sim & sporthallen för lite träning. Jag köpte ett träningskort för en månad. Kostnad: 285:- Helt okej att få simma och träna varje dag i 30 dagar för knappt 300:-

Igår blev det bara simning, ingen gymträning, tänkte att jag börjar lugnt och som sagt vet jag inte var mina träningskor är! Lugnt var det ja! Hade ju för fan träningsvärk i armarna efter 2 vändor! Jag är sjukt otränad nu! Men efter ett tag gick det bättre och lättare och till slut hade jag gjort 20 vändor vilket är 500 m. Inget maraton precis men en bra början tycker jag.

Efter att jag simmat myste jag ner mig i bubbelpoolen de har i simhallen. Mys! Det var väldigt avkopplande och varmt! Kändes som massage ju =)

Jag åkte med Mia hem, lagade mat - honungsglaserad fläskfilé med potatisgratäng och bearnaisesås, SÅ GOTT! Inte nyttigt men gott! =) Efter maten åkte jag till garaget och hjälpte Honom med att slipa bilen. Det var förvånansvärt roligt! Jag har aldrig slipat bort färg innan, inte från en bil i alla fall! Man kanske ska bli lackerare? Hmm.. Haha =)

Vi åkte hem till Honom efter det och myste, åt lite, tittade på TV och busade. Länge och mycket. Det var lika bra som vanligt om inte bättre. Jag är fan helt såld! Best ever <3

Idag vaknade jag tätt intill Honom med massa täcke över mig =) Mys! Jag gick upp och åt frukost, vi tittade lite på TV och slöade, sen var jag tvungen att åka hemåt för att göra mig i ordning för jobbet. Jag jobbar kl 17-21 idag och 8-12 imorgon. Very good! =)

Så när jag kommer hem ikväll kommer jag behöva sova direkt för att komma upp i tid imorgon.

Peace! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: