Mudd^^

2011-09-29
22:52:24

29 September 2011
Hej hej,

det blir ett sent inlägg idag men det gör väl inget?

Idag har jag sovit till kl 14 tror jag, ja länge var det iaf. Igår var jag uppe till efter 3, försökte hålla mig vaken tills godingen kom hem men det gick inte. haha, så jag somnade mellan 3 och halv 5 någon gång. Jag blev nästan väckt med frukost på sängen idag men jag gick upp innan det hann fixas. Det var mysigt att äta frukost i soffan framför tv:n ändå, det behöver inte vara på sängen, lite smidigare i soffan med för då kan man ställa ifrån sig kaffet på bordet =)

Vi har tittat på TV hela dagen idag nästan och ätit jättegoda hamburgare! Efter kl 18 åkte jag in till stan och upp till Ungdomens Hus. Det är tjejkväll på stan idag i Ulricehamn och jag tänkte gått men jag kände inte för det till slut. Plus att jag ska åka med UH till Ullared på måndag så då är det ju onödigt att shoppa idag!


Tjejkväll
Torsdag 29 September 2011, 20110916, kl 18:00-23:00

Äntligen dags för tjejkväll! Torsdag 29 september mellan 18:00 och 21:00 har butikerna extra öppet och har laddat med massor av kul aktiviteter och erbjudnaden. På Stora torget kan alla glada damer äta och dricka gott i restaurangtältet, och 21:15 visar handbollslaget hur killarna ska klä sig i höst, och hela kvällen spelar DJ Seger partymusik. 23:15 går gratisbussar hem från Stadshuset!


Men det blev en tripp till UH som sagt, alla tjejer blev bjudna på fika där idag - kladdkaka med glass! Underbart gott! Jag var där till kl 21 då de stänger. Sedan åkte jag hem och nu ska jag strax sova.

Imorgon ska jag till jobbet och hämta mina nycklar inför jobb denna helgen och nästa vecka. Efter det ska jag till Limmared - brorsan behöver pappas bil. På kvällen blir det jobb.

Puss^^




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: