Mudd^^

2012-04-10
16:45:19

10 April 2012
Hej hopp hallå!

Bra dag på jobbet idag men jag är helt slut på morgonen! I helgen var jag upp halv sex på fredagen, innan 10 på lördagen, innan åtta på söndagen och innan sju igår. Idag var det upp innan sju som var tanken men jag orkade inte upp innan strax efter sju så det blev en kort morgon och sedan iväg till jobbet för att hinna till kl 9. Att det är jobbigt att gå upp på morgonen kan ju kanske ha att göra med att jag inte lägger mig supertidigt på kvällen. Igår började ju Alcatraz och då kan man ju inte bara somna mitt i allt.

Jobbet gick bra idag =) Tyckte synd om Camilla som gick hem för hon hade ont, njurbäcksinflammation :( Uscha! Krya på dig vännen! Annars har det varit en bra dag =)

Nu ska jag och hjärtat laga lite mat och sen ska jag slappa resten utav kvällen, sååå gött =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: