Mudd^^

2012-04-18
12:48:20

18 April 2012

Hej hopp hallå =)

Idag jobbar jag sista dagen och sedan har jag helg!!! Såå skönt!! Passet ligger mellan 17:05 - 22:05 idag vilket är lite tråkigt, det hade varit mycket skönare att jobba tidigt och ha det överstökat nu, plus att det är lättare att få in bokningar tidigare på dagen. Men men, det är bara 5 timmar så jag ska inte klaga =)

Nu måste jag bara sparka upp killen och laga mat innan jag ska åka till jobbet, men det ska jag väl klara av.

Imorgon ska jag byta däck på bilen, har inte gjort det än eftersom det snöat de två senaste dagarna och det tycker jag räknas som vinterväglag. Jag ska nog städa ur bilen imorgon med, och kanske ska sätta i min nya bilklädsel jag köpt. Jag har ju så fin bilklädsel som bara ligger, svart med Ed Hardy-motiv, som jag köpte till mig själv i julklapp. Jag skulle haft de i hondan men sen köpte jag golfen och den fick jag laga först, startmotor och däckbyte, sedan glömdes klädseln bort. Såhär ser den ut:




Den är ju fin och borde användas =)

Imorgon eftermiddag ska jag på Ungdomsrådsmöte kl 17. Missar nästan alltid det mötet eftersom jag alltid lyckas bli schemalagd varannan torsdag kl 17 då mötet äger rum. Men denna veckan har jag bytt bort torsdag och fredag så jag är ledig då och jobbar helgen istället. =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: