Mudd^^

2012-04-02
09:41:18

2 April 2012

Hej hej!

Nu är jag utvilad och glad och det är måndag igen =) Ny vecka =)

Jag var ledig tordag och fredag, då kidnappade jag Markus och sedan ställde vi till med fest för att han fyllde år. Jag fick i mig lite alkohol men inte för mycket för det var jobb dagen efter och på söndagen, alltså igår. Det har varit två sköna jobbdagar, lugnt med samtal och trevliga människor att jobba med =)

Denna vecka jobbar jag måndag till torsdag kl 11:30 till 18:00, skönt med både sovmorgon och ledig på kvällen. Hinner väl kanske inte göra supermycket men jag har långhelg sen =) Jag är ledig på fredag, lördag och söndag =) Sweet =)

Är det någon som blev lurad igår förresten? Jag blev inte och lurade inte någon heller, tråkiga jag, haha =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: