Mudd^^

2012-12-30
13:29:03

Undrar..
Undrar om vintern är slut? Det töar ute och har varit plusgrader sedan julafton typ. Det hade varit mysigt, våren är välkommen! Tänk att kunna sitta på balkongen utan att frysa, sparka rullgruset på gatan och se vårblommorna komma upp ur marken. Åh vad härligt!
 
Igår lekte jag med Miriam, åh fina Miriam som inte varit hemma på ett halvår! Vi fikade, gick på stan, käka lunch och snackade skit =) Det kändes som att tiden stått stilla i två år och vi fortfarande bodde grannar. Åh vad jag gillar att umgås med Mirre =)
 
Idag ska jag till mamma en sväng och sen ska jag träffa bästa Lucy som jag inte sett sedan jag skjutsade hem henne från Landvetter. We need a real catch up! Jag saknar henne!
 
Puss!

Kommentar:
#1: Miriam

Gosevän!
Riktigt kul att umgås med dig med sötan!! PUSSS <3

2013-01-01 @ 22:15:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: