Mudd^^

2012-02-11
07:01:10

11 Februari 2012

Hej Sötisar!

Igår jobbade jag två pass, ett på transcom och ett på nyboholm. Jag var inte hemma emellan och gick och lade mig efter det sista jobbpasset när jag kom hem igår så det blev ingen tid för bloggen.

Emellan mina arbetspass hann jag tvätta bilen! Här i Ulricehamn har vi underbara Hallgrens med deras miljötvätt. Man betalar 120 kr, åker fram till ett transportband, dras igenom en tunnel av vatten och tvättmedel (alltså bilschampoo och sånt, inte Ariel, haha), stora borstar som tvättar bilen (känns som man är ett plagg i en tvättmaskin typ) och till sist stora fläktar som blåser bilen nästintill torr. Sen i slutet finns det ett stoppljus och när den växlar om till grönt är det klart och man kan brumma iväg därifrån, allt detta tar bara några minuter - så jäkla smidigt!



Här står pärlan nytvättad och fin! Skulle dock behövas strykas med för hela motorhuven är bucklig utav trädet som föll på det. Haha =) Hjärtat ska hjälpa mig med att finna en ny, förhoppingsvis i samma färg. Det funkar som det är nu, men den ser ju lite tråkig ut. Jaja, tvättad är den iaf =)

Nu är det strax dags att åka till jobbet igen, jobbar i Ulricehamn idag - skönt! Slippa åka flera mil för att komma fram till jobbet, det tar typ en kvart härifrån till jobbet. Speciellt en lördagmorgon innan kl 8, inte många som är ute och kör då =)

Trevlig helg!

Puss! ^^


Kommentar:

Fiin bilen blev efter sin dusch :)

2012-02-11 @ 14:31:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: