Mudd^^

2012-02-13
19:57:57

13 februari 2012

Hej hej =)

Idag har jag sovit ut, typ, ja till kvart i åtta iaf =) Visserligen var jag dum och stannade uppe till midnatt igår så det blev ju ingen överdriven sovmorgon men det var skönt att slippa gå upp kl 5 iaf =)

Iväg till jobbet ett par timmar och inser att det är skönare att börja tidigt och sluta tidigt än att börja lite senare och därmed sluta lite senare. Men men, det är samma timmar fast olika tider så egentligen spelar det ingen roll =)

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för att lämna min bil. Pappa har beställt en ny nyckel till min bil som ska installeras imorgon så jag åkte dit och bytte bil med pappa så han kan fixa det imorgon. Tack fina pappa! =)

Jag åkte sedan hem och lagade både middag för ikväll och matlådor.



Kyckling med wokgrönsaker =)


Middag ikväll; kycklinggryta med curry och ris.


Nu ska jag göra lite te och strax börjar familjen Annorlunda på TV4!



OnePiece is the shit!

Puss! ^^


Kommentarer:
#1: -eedaaa-

Åh, nu blev jag avundsjuk! =/ Jag vill oxå kunna använda min Onepiece. :( dragkedjan har gått sönder på min :(

2012-02-14 @ 15:25:42

ja Onepiece är underbara! så härliga o sitta i och mysa framför tv:n :-) hoppas du haft en bra Alla Hjärtans Dag! kraam

2012-02-14 @ 19:26:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: