Mudd^^

2012-02-19
11:32:19

19 Februari 2012

Hej hej!

Igår var en så himla bra dag! Jag vaknade tidigt och åt frukost och duschade och hade mig, sedan hann vi med en massa saker;

  • Vi åt en försenad Alla hjärtans dag-middag på Kina, självklart med friterad banan till efterrätt =)
  • Åkte hem till mamma och pappa för att hämta lite post, vi fastnade där ett tag och tjötade =)
  • Upp till garaget för att sätta fast extraljusen i min grill och bygga om blästerpistolen =)
  • Tillbaka till mamma och pappa för att jag glömt både mobilen och mina cigg där :S
  • In till Willys för att handla lite tillbehör till kvälssmiddagen =)
  • Hem och börja laga mat, hjärtat gjorde egna hamburgare som var dundergoda =D
  • Tittade på Melodifestivalen och åt godis och drack cola =)
  • Fastnade framför TV:n och varsinn dator fram till klockan 2 på natten =)
  • Gick och la oss och somnade i varandras armar <3

Idag har jag slängt in tvätt i tvättmaskinen (som borde vara klar snart förresten) och ätit frukost, om en stund kommer Marita som ska bli tatuerad av hjärtat, annars är det nog en lugn söndag jag har att se fram emot =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: