Mudd^^

2012-02-02
20:10:04

2 Februari 2012

Hej hej!

Jag är fortfarande sjuk =/ Det kändes ganska bra i morse efter 11 timmars sömn. Utvilad, lagom varm, min älskling bredvid mig i sängen =) Jag gick ut i köket och satte på kaffe sedan satte jag mig ned för jag blev helt feberyr! Usch och fy!

Frukost bestod av kaffe och en äggmacka och det var ganska gott. Godingen vaknade efter någon timme och vi kramades en stund. Sen hörde Emelie av sig som är ledig idag och ville komma ut en sväng. Hon kom hit och det har varit supertrevligt! Jag har inte varit den piggaste människan men jag har kunnat umgås ganska normalt iaf =)

Godingen smet iväg till jobbet vid 17-tiden och jag har umgåts med Emelie tills nu. Godingen kommer inte hem förrän kl 6 imorgon bitti så jag får en lugn kväll med TV:n nu =)

Tips på saker som gör en frisk:

Kramar
Kaffe
Prat med bästis
Frisk luft
Sibyllamat
Tända ljus
En dålig film
Te
Lussebullar

Allt som allt har det varit en bra dag men jag önskar att jag hade varit frisk så jag kunde njutit mer utav det.



Tack fina Emelie för en mysig kväll =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: