Mudd^^

2012-02-24
14:44:49

24 Februari 2012

Åh vad är det som händer med min sömn? Igår sov jag mellan kl 2 och 8 ungefär, för lite timmar men det var bara att hoppas upp och kicka igång dagen. Inatt sov jag mellan kl 2:30 och 12:30, WTF? Båda nätterna har jag sovit utan väckarklocka för att vara utvilad när jag vaknar, ena natten sover jag 6 timmar och den andra 10 timmar. Tar jag igen förlorad sömn? För i snitt har jag ju sovit 8 timmar per natt. Skumt :S



Sitter och småsurar över att jag sovit bort halva dagen och ska upp tidigt imorgon för att jobba och jag kommer vara trött. Det finns disk från gårdagens tacokväll som ingen diskat så nu har det grott in. Det är stökigt i köket (mestadels pga disken), vi borde byta sängkläder och städa men vi sitter/ligger i varsin soffa me varsin dator. Visst är 2000-talet underbart? haha =)

Jag orkar inte städa och jag mår dåligt när det inte är städat omkring mig. =/ Kanske dags att svepa en kanna kaffe och sedan springa runt som en virvelvind och fixa i ordning? Jag vill ha en fin 3-rummare i stan som alltid är välstädad! Någon som har en på lager till mig?

I eftermiddag ska jag till Ungdomens Hus och umgås med trevliga människor. Funderar på att åka hem till mamma och pappa emellan och hämta min stick-korg. Tycker det är så mysigt att sitta och sticka oh virka ju =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: