Mudd^^

2012-02-26
16:17:54

26 Februari 2012
Hej hej!

Igår kompade jag bort 4 timmar för det ringde ingenting. Hade 4 samtal på 2 timmar. Inte kul.

Idag fick jag kompa tidigare om jag ville men stod ut och stannade till lunch, strax innan lunchen fick jag 25 samtal på raken, höll ju på att torka ut eftersom jag aldrig hann dricka emellan samtalen. Men det var roligt med omväxling, innan 11 fick jag 1 samtal. En enda person kom fram till mig och hon hade tryckt fel i talsvaret och skulle till receptionen så jag fick koppla henne dit. Kul. Not.

Jag åkte hem strax efter kl 13 eftersom det slutade ringa igen och kom hem till min sovande man. Jag lade mig bredvid och sov en stund. Mysigt <3

Sen gjorde han kaffe till mig och nu ska vi snart fixa lite middag. Ikväll blir det nog sims-spelande och TV-tittande för min del, hjärtat ska jobba.

Jobbar måndag, tisdag, onsdag denna veckan och har helg torsdag och fredag sen jobbar jag lördag till fredag. Tufft men okej. Money money money. =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: