Mudd^^

2012-02-24
23:52:46

Kvällsmys =)

Idag har jag pussats med älsklingen, varit på Ungdomens Hus och hälsat på mamma och pappa en stund =)

Bilen ville inte starta när jag skulle till stan men det löste min pojkvän så fint åt mig, tack hjärtat! Jag brummade iväg till stan och besökte UH. Bästa Lucy var där och det var roligt att umgås med henne och Sofia. Kul att träffa alla de andra med som alltid. Vi har pratat, skrattat, ätit och jag har virkat en påskkyckling (badanka?) som jag gav till Ungdomens Hus. Den bor i en utav blomvaserna nu, haha =)

Efter UH åkte jag hem till mamma och pappa, fikade och umgicks en stund. Jag har hämtat ett par räkningar som ska betalas (kommer dit eftersom jag fortfarande är skriven på deras adress) och så hade jag fått ett vykort med från mamma och pappa när de var på Kanarieöarna för någon vecka sedan. Så roligt att de inte orkar leta upp Jannes adress utan skickar det till mig på deras egen adress, haha, söta tokbollar!

Sedan mötte jag upp godingen på en cigg, han jobbar natt så det var det enda jag såg av honom ikväll. Nu har jag gottat ner mig i soffan med fruktsallad och grädde samt en stor kopp Yogi-Tea jag fått från Lucy. Underbart gott med mjölk och honung i. Tack Lucy! =)



The true source of happiness? Yogi-Tea! =)

Puss!^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: